PeAylwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rahatsız edici bir şey var demiyor ki kullanıcıların rahatsız edici bir şey gördüklerinde rapor edebilecekleri bir seçenek yok diyor. Dümenden de olsa bir "raporla" seçeneği olmalı.
evet öyleymiş sakin kafayla tekrar okuyunca anladım teşekkürler