Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Rahatsız edici bir şey var demiyor ki kullanıcıların rahatsız edici bir şey gördüklerinde rapor edebilecekleri bir seçenek yok diyor. Dümenden de olsa bir "raporla" seçeneği olmalı.