Merhaba arkadaşlar deneyimi olanlar madde madde ipücu püf noktası verebilir mi.ben geçen bir proje yapayım dedim recall all dedim başa döndü her başarılı aşamada accept all dese idim başa yerine bir sonraki doğru çalışan adıma gidiyormuş.
Sanki kendimi inşaat işçisi gibi hissettim tuğla koya koya çıkıyorum tabi bende DEHB denen illet yüzünden her yere bir özellik ekliyorum nereye saldıracağımı bilemedim.bunun için fikirlere deneyimlere ihtiyacım var.