Merhaba. Temp klasöründe 140 GB dosya var. Bunlar gerekli şeyler mi, tamamen gereksiz şeyler mi
Sileyim mi?

Eğer gereksizlerse, bunların tekrar oluşmasını engellemek için bir tavsiyeniz var mı