Hiper tansiyon hastasıyım anlattığınız gibi belirtileri görmedim hiç, şiddetli baş ağrısı göz ağrısı oluyor bende genelde. Bahs ettiğiniz durum bende şekerim yükselince oluyor. Çok susuyorsanız şekerinize bakın