1. Diğerlerinin öğrettiği gibi; camı kapat ve söv ama asla ve asla kavga kim haklı olayına girme.
(bugün öyle bir olay yüzünden körfezde suçsuz bi kadın kafasından vuruldu)
2. Rica etmek yerine emir verir gibi uyarın; biraz daha yavaş (ses tonu ve yüz şekli biraz öfkeli gibi, istenirse yapan kişinin alnına 4 saniye bakın ama fazlası değil: fazlası direk kavgaya çıkar)
3. Bu konu da karşı kişiden rica etmeniz daha doğru olur yada hiç uğraşmayıp kendiniz de basabilirsiniz. Art niyet dışındakilere lafınız olmasın.
4. Sıradaysanız yine uyarın; ben bi işimi halledeyim sen benden sonra yaparsın.
yukarıda saydığım konulardan 2 ve 4üncüyü her gün iş yerinde yaşadığım için pek fazla söyleyemiyorum ama ara sıra müşteri birikince söylüyorum. Hak veren de var söylediğimi yanlış anlayanda.