O kadar haklısınız ki. Sanki bulaşıcı hastalık gibi arttıkça artıyor. Mümkün olduğunca fazla kimseyle konuşmadan kendi ailemle birlikte kendimize göre yaşamaya çalışıyoruz ama nafile.