muarif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trafikte sinyal vermene rağmen yol vermeyenden,
Şu konuya o kadar çok katılıyorum ki.. Geçen sene (2023) 'de ilk defa yurtdışı deneyimim oldu ve araba kiraladım. Tabii insan alışınca Türk kültürüne, ona göre kullanıyor ister istemez.. Araba sollayacaktım, arkamdan hızlı geliyordu sola sinyal yaktım o geçtikten sonra çıkayım diye, adam yavaşlayıp yol verdi.. Şaşırdığım bir durumdu.

Ben de elimden geldiğince, sinyal veren tırlara yol veriyorum.. Malum yavaşlayıp hızlanmaları sıkıntılı aletler.. Şehir içi trafiğini saymıyorum, çünkü burada trafik olmuyor, olsa bile tek şerit ilerliyor yollar.. Yol verebileceğimiz kimse yok