Trafikte sinyal vermene rağmen yol vermeyenden,
kasa sırasında beklerken gelip sana çarpıp sen çarpmışsın gibi böm böm bakandan,
asansörü 14. kata götürüp inerken 0'a basmayandan,
bankamatik sırasında beklerken senin beklediğini görmemiş gibi yapıp önüne geçmeye çalışandan,

daha daha bir çok görgüsüz ve vurdum duymaz insanın tavırlarından gerçekten sıkılmaya başladım. İnsanlara patlamak istemiyorum, nazik ve kibar olmaya devam ettikçe sanki bende aynı şekilde köpek çeksem hoşlarına gidecekmiş gibime geliyor.

Linçlemek isteyen olabilir fakat bu olay tam olarak böyledir, nezaketle davranırken nezaketsizlik görmek beni üzüyor.