eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz herkes yararlanacak yazıyordu hocam konuda.
HİS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sadece yıllık alımlara mı hak tanınacak yoksa aylık alımlara da tanınacak mı çark hakkı?
Birde mesela örnek veriyorum 2 farklı hizmet aldık 2 hak mı verilecek yoksa 1 hak mı?
Yanıtlarsanız sevinirim, iyi çalışmalar.
Merhaba,
Tüm Reklam Hizmetleri ve Premium Üyeliklerde NET %40'a Varan indirimler yapıldı.
Aşağıya linkini bırakacağım konu üzerinden detaylara erişim sağlayabilirsiniz.
https://www.r10.net/off-topic/431513...-127873-a.html
Ayrıca yukarıdaki konu özelinde : Bu konu altında R10’un hayatınıza kattığı en değerli şeyi bizimle paylaşın. yorumunu beğendiğimiz 10 kullanıcıya hatıra amacıyla hediye olarak powerbank göndereceğiz.
Linkini yukarıya bıraktığım indirim konusuna, soruya uygun cevaplar vererek powerbank kazanabilirsiniz.