sonsuzadek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bol bol süt ürünleri yersen ( tatlı gibi ) 2-3 ayda toparlarsın
süt felan hiç içmiyorum ayda 1,2 kez anca tatlı neredeyse haftanın 4,5 kez yiyorum kalorisi yüksek ürünlerde yiyorum ama hiçbir faydasını görmedim