Kargo fiyatları gereksiz uçuyor. Bu firmalar kendi aralarında toplantı yapıp hep beraber fiyatı yükseltiyorlar, iyice tekel oldular çünkü başka çare olmadığı için çalışmak zorunda kalıyorsun. Yeni açılanlar da piyasada barınamıyor kısa sürede yok oluyorlar.