paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargoya o fiyatı ödemek istemez kimse. Kargoya zam yapmazsınız, ürüne biraz zam yaparsanız müşteri bunu kabul eder.
Kargoya zam yapmayıp fiyatları şişirirsek dükkanı olup mal alan müşteri almıyor bu sefer..
efekanrasit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 gün önce yurtiçi üzerinden dosya kargoladım istanbul-manisa 202TL istediler.. Görevli arkadaşta bu daha zam gelmemiş hali haftaya 250 300ü var diyordu
Çok pahalı hocam çok.