Kargoya o fiyatı ödemek istemez kimse. Kargoya zam yapmazsınız, ürüne biraz zam yaparsanız müşteri bunu kabul eder.
Kargoya zam yapmayıp fiyatları şişirirsek dükkanı olup mal alan müşteri almıyor bu sefer..
3 gün önce yurtiçi üzerinden dosya kargoladım istanbul-manisa 202TL istediler.. Görevli arkadaşta bu daha zam gelmemiş hali haftaya 250 300ü var diyordu
Çok pahalı hocam çok.