Merhabalar,
Kargo ücretlerimiz 89.90 TL idi sitemizde. %44,5 zam yaparak 129.90'a çektim. Kendi anlaşması ile gönderen arkadaşlar sizlerde fiyatlar nasıl?
Tam piyasa oturdu dedik asgari ücrete zam geldi her şeyin fiyatı arttı..
90 TL'yi zorsunan müşteri şimdi 129.90 kargo ücreti ödeyip nasıl sipariş verecek bilemiyorum..