kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 48-49 bandında olacak sanırım
Paylaştığım rakamlar sadece ÖTV tutarıydı. Şu an akaryakıt fiyatlarının (yine motorin bazında konuşuyorum) 44-45 bandında seyrettiğini düşünürsek, 4 liralık artışla dediğiniz gibi 48-49 bandına gelmesi beklenebilir. Burası Türkiye, hiçbir şey olmaz diyemiyorum