Arkadaşlar boğazımda sanki birsey var gibi hissediyorum komple tıkalı nefes almamı engelliyor çok gıcık oluyorum doktor mevsimsel inuzit gibi birşey söyledi nasıl geçer bilen varmı yutkunamiyorum