Merhaba, babamın prim günü neredeyse dolacak bu yüzden şahıs şirketini benim üzerime devretmeyi planlıyoruz.
Bir kaç sorum var ;
1- Şahıs şirketi devralırken 1 yıllık bağkur ödemesinden muaf sayılır mıyım?
2- 2025 yılında kaç bin TL'ye kadar vergi muafiyeti oluyor.
3- Daha öncesinde babamın yanında sigortalı çalışan olarak gözüküyordum herhangi bir engel teşkil eder mi?
Teşekkürler.