saçım çok kabarık tel tel oluyor yanları hiç düz olduğunu görmedim kısa seviyorum ama tel tel olduğundan dolayı uzatiyorum mecbur, günde sıcak su ile ve şampuan ile saçımı yıkarım acaba ondan dolayımı oldu böyle ama bu 1 haftadır şampuan felan sürmüyorum pek sizdede böyle olduysa veya sorun gittiyse veya ne yaparsam gider yardımcı olursanız sevinirim