Hocam henüz kuruluma gelmemişler lakin kimlik onayı vs yaptım biraz tereddüt ediyorum süreci uzatırlar mı ?
Uzun süredir TurkNet kullanıyorum, şahsen öyle tilt bir firma olarak tanımadım.
Zorluk çıkaracaklarını hiç zannetmiyorum ama en sağlıklı bilgiyi kendilerinden alırsınız, arayıp durumu olduğu gibi izah edin hocam çekinmeyin.