TurkNet'te cayma bedeli yok hocam. Henüz kuruluma gelmediklerine göre zimmetinize geçen, iadesini sağlamanız gereken bir cihaz da yok.
Siz yine bir TurkNet'e ulaşıp sorun ama problem çıkacağını sanmam
Hocam henüz kuruluma gelmemişler lakin kimlik onayı vs yaptım biraz tereddüt ediyorum süreci uzatırlar mı ?