TurkNet'te cayma bedeli yok hocam. Henüz kuruluma gelmediklerine göre zimmetinize geçen, iadesini sağlamanız gereken bir cihaz da yok.
Siz yine bir TurkNet'e ulaşıp sorun ama problem çıkacağını sanmam