Hayır durup dururken açılmıyor zaten telefona hattı taktığınızda btkya imei sinyali gidiyor ve bir kaç güne geliyor, hattı takılı olanların açıldı fakat ben yurt dışı kullandığım telefonu nisana kadar aktif etmiyorum 16 ay sıkıntısız götürmesi açısından