Pappie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bot mu? Hocam ne alaka bot hiç basılmadı bu hesaba kendi taktiğimle kastım takipçilerim çocuk olabilir ama bot kesinlikle yoktur!

Gizlide istek olarak kasmissin hocam , kesfeti vsde açık değil reels atmadigin için. Muhtemelen fake hesabı cevirdin.

Ederi ortalama eğer türk gercekse 500₺

10k olmaz bu hesap zaten