Bu kural tamamen yanlış algılanıyor ve konu açan herkes yanlış yönlendiriliyor!
Eğer gerçekleştirdiğiniz ticaret ile alakalı bir mağduriyetiniz varsa kategori ya da genel moderatörler farketmeksizin herkes hakkında şikayet konusu açabilirsiniz.
Ticaret dışında sadece forumdaki konular ve verilen kararlar ile alakalı şikayet konusu açamazsınız, bunları bana yazmalısınız tüm olay bu.

Bu kuralı lütfen doğru anlayalım.. Çok fazla kullanıcı bu olayı yanlış algılayıp moderatörler hakkında şikayet konusu açılamaz diye bir kanıya varıyor.
Burada herkes eşit! Yetkisi, rankı, yakınlığı, kullanıcı adı, üyeliği vb. önemli değil yaptığı ticaretlerden dolayı kimse kimseyi mağdur edemez.