Merhaba arkadaşlar.
Besiktas baskanlik secimi icin Sabah 11 gibi salona girdik Malatya Besiktaslilar derneginden. 2 otobus 58 kisi geldik kongre uyeleri olarak. Bizde silme Adalı ya oy veriyoruz. Gecen secimde de 49 kisi gelmistik ve herkes Adalıya oy vermisti. Bu secimlerde Adana, Izmir, Samsun, Ankara gibi buyuk ve kalabalik besiktaslilar dernekleri buyuk oranda Adalı yı destekliyor. Tahminimiz %60 üstu Adalı alacak ki su an atmosfer de o yönde.