Yildiray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bisuru mod var acaba hangisine yazmam gerekiyor
@Coşkun Çetin; Bey'e yazıyorsunuz. Önemli değilse yönetimi uğraştırmayın ama