İstanbul Avrupa yakası ( yoğuşmalı kombi) 3+1 145 MT2 ev. 1089 TL doğalgaz faturası geldi. Ortalama olarak kombi sürekli 45/50 C yandı. Ufak kızım olduğu için odaların tamamı açık.
Geçen sene bu dönemlerde yogusmasiz kombi kullanırken min. Fatura tutarım 1800/2000 ₺ arasiydi.
Yoğuşmalı ve normal kombi arasında çok fark oluyor mu gerçekten ?