Merhaba. Bu ara nakit sıkışıklığım var. Kredi notum düşük. Bankalardan kredi alamıyorum. Bu konuda danışmanlık ya da aracılık yapanlar varsa görüşmek istiyorum.
Bütün faturalarınızı son ödeme tarihi gelmeden mobil bankacılıkla ödeyin, banka hesabınıza haftada bir eft yada havale alıp, eft yada havale yapın, kredi ve kredi kartı borcunuz varsa nakit sıkışıklığım var diyorsunuz ama eğer bir yerden borç bulma imkanınız varsa tek seferde kapatın(bu ani bir yükseliş yapacak kredi notunuzda), tüm alışverişlerinizi banka kartınızla yapın nakit alışveriş yapmayın