Telefon aldığımda 4-5 sene kullanırım diyorsan 24 al. Ne yapacağım belli değil dersen iphone.
İkisi de iyi cihazlar. Samsung kullandım ve sattım, elime ne cihaz geçmişse onu arıyorum

Bir şey söyleyeyim sadece, çok video çekiyorsanız ve nette paylaşıyorsanız iphone alın. Samsung video konusunda halen iphone a yetişememiş.
Diğer özellikler için full samsung taraftarıyım.