otuziki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yok. Ben Yeşil pasaportluyum, istersem anneme de çıkıyor, eşim ve çocuklarım da yeşil pasaportlu, eşim kendisi almaya hakkı olduğundan babasına da alabiliyor.
anne baba yok hocam, olsa şimdiye kadar 10 kez çıkarmıştım zaten
Eş ve çocuklar (öğrenci ise 25 değilse 18 yaş ile sınırlı, ek olarak öğrenci olsa bile sigortalı işe başlarsa hakkını kaybediyor)