hocam ,apinin çalışması için izinlerin de verilmiş olması gerekiyor eğer tüm adımları doğru yaptıysanız ve gerekli izinleri credentials kısmından verdiyseniz olması lazım eğer yine olmaz ise yarın öğleden sonra yardımcı olabilirim anydesk ile pm iletebilirsiniz