Merhaba arkadaşlar Windows 10 kurulu bilgisayar var ve şifremi unuttum cmd girmek için bir çok yol dendim fakat cmd girerken de kullanıcı şifresi soruyor daha önce bu tür sorunla karşılaşan arkadaşlar yardımcı olabilir mi rica etsem