İşe girdikten sonra öde olayı fulltime katılanlar için hocam, biz gündüz çalıştığımız için akşamları katılım sağlayabiliriz. Bu şekilde de aylık 7500₺ / 13 ay şeklinde ödeme alıyorlar.
Bilge adam boost'a baktım bizim için uygun bir ders saati yok maalesef.
Patika+'a baktım içeriği ilgimi çekti fakat ders saatlerini girmemişler ki girselerde aylık 19500₺ ödeyemeyiz.
Udemy ve youtube'a gelince daha önce denedim fakat sıfırdan başlayacak biri için iyi bir şey değil bence.
Bizim tek amacımız temelleri kazanmak, temelini alırsak devamını getiririz diye düşünüyoruz.
Temeli ben size özel ders vereyim hocam sonrada takip etmeniz gereken kaynakları veririm o şekilde devam edersiniz. Böyle bi külfete de katlanmak zorunda kalmamış olursunuz. Temeli aldıktan sonra gerisi zaten bilek ve emek işine dönüşüyor.