SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ücretsiz kursu veriyorlar sonra sizi işe yerleştireceklerini söylüyorlar, onlar yerleştirmese siz kendiniz bile bulsanız maaşınızdan kurs ücretini ödemek durumunda oluyorsunuz. Zamanında ben sorduğumda 80 bin TL idi, şimdi ne kadar bilmem. Workintech vs yerine Bilge Adam Boost yada Patika+ daha mantıklı böyle bi şeye girecekseniz illa. Bana kalırsa hiç gerek yok, bu tür oluşumlar alaylı dediğimiz yöne çekiyor sizi, alaylının da maaşı her zaman normal bilgisayar mühendisine göre düşük kalıyor, ucuz işçi gücü diyebiliriz yani. Udemy, youtube hepsi bilgi için deniz derya neden öğrenmek için para ödeyesiniz ki, zaten diploma yok imza yetkisi yok, piyasada adam yerine koyan yok.
İşe girdikten sonra öde olayı fulltime katılanlar için hocam, biz gündüz çalıştığımız için akşamları katılım sağlayabiliriz. Bu şekilde de aylık 7500₺ / 13 ay şeklinde ödeme alıyorlar.

Bilge adam boost'a baktım bizim için uygun bir ders saati yok maalesef.
Patika+'a baktım içeriği ilgimi çekti fakat ders saatlerini girmemişler ki girselerde aylık 19500₺ ödeyemeyiz.
Udemy ve youtube'a gelince daha önce denedim fakat sıfırdan başlayacak biri için iyi bir şey değil bence.
Bizim tek amacımız temelleri kazanmak, temelini alırsak devamını getiririz diye düşünüyoruz.