Merhabalar,
Bir süre önce work in tech reklamları ile karşılaşmıştım, o zamanlar pek umursamadım. Firma zamanı olanlar için fulltime program ile 6 ayda, çalışanlar veya öğrenciler için parttime 10 ayda yazılım eğitim sağlıyor.
Arkadaşım yazılım kursu almak istediği için biraz araştırdım, bir kısım olumlu bir kısım olumsuz yorumlar yapmış fakat kursa katılım sağlamış birilerini bulamadım.
Şuan için 2 kişi katılmayı düşünüyoruz.
Daha önce bu firmada yazılım eğitimine katılım sağlamış veya şuan eğitim gören var mı ? Varsa biraz bilgilendirebilir mi lütfen ?
Teşekkürler.