S.a arkadaşlar önümüzdeki ay bir Laptop almayı planlıyorum, önceliğim iş için kullanacağım ama arada oyun oynamak da iyi oluyor (ets2, cs, veya fps tipi hikayeli oyunlar)
Aklımdan m2 li macbook air geçiyor ama oyun konusuda tereddütlerim var, ayrıca bir oyunu veya programı almadan önce kürekli halini dener "evet bunu sevdim veya bu benim işime yarar" dedikten sonra alırım eğer sarmazsa yada işe yaramazsa boşa al iade et uğraşmamış olurum, bu durumda IOS sıkıntı diye biliyorum. Birde 98 den beri Windos kullandığımdan IOs bi tedirgin ediyor.
GAming Laptop alsam iş için de kullanacağımdan ağırlığı, kablosu, şarj sorunu derken dezavantajlı oluyor.
Ultrabook,Thinkpad tarzı(13-14 inch) ince ve Taşıması kolay batarya süresi uzun olanlar daha cazip geliyor. ama bunlar hakkında da hiç bilgim yok oyun oynayabilir miyim ve hangisini almalıyım gibi ?
Not: şuanda 6-7 sene önce aldığım 1050ti lı HP gaming kullanıyorum.
Bütçe çok yüksek olmamakla beraber 30-40 civarı, Tavsiyelerinize açığım.