İşçi olursan %99,9 kölesin.
Memur vs olursan yalaka hantal bir sistemin içinde çürüyorsun.
Çiftçi köylü olursan artık diyecek birşey bulamıyorum.

Bir insanın kendi işinin sahibi olması gibi bir lüks olamaz. herşeye rağmen kimsenin ağız kokusunu çekmezsin.