Hetzner müşteriye bile tok bir firma. Türkler'e yokuş yapabiliyorlar. Bizimkiler zamanında ödeme konularında üzmüş firmayı.
Üyeliğiniz yoksa şimdi açacağınız hesap onaylanmayabilir.
Tahmini site trafiğinizi, karşılanması gereken özellikleri listeleyin. İki firmaya da mail atarak noksansız karşılayıp karşılamayacaklarını sorun derim. Sağlam ve trafikli bir site olacaksa ben böyle yapardım. Tercihim de Hetzner'den yana olurdu.
Bol kazançlar.
Edit:
@kriptokulu; hocam Amerika menşeili bir site açacağınız kısmını kaçırmışım. Hetzner'in burada veri merkezi yok diye biliyorum. Hostinger ve diğer alternatif Amerika server sağlayıcılarına bakın.
Hetzner derim, ben ikisini de kullanıyorum
Evet sizlerin de dediği gibi Hetzner çok daha ön planda oluyor bu yüzden Hostingeri eledim.
Ancak sanırım Hetzner USA'de çok geride kalıyor.
Bu yüzden 2. seçenek olarak SiteGround karşıma çıktı.
Hostingerden kurtuldum ama şuanda da SiteGround mu yoksa Hetzner mi arasında kaldım...