Hetzner müşteriye bile tok bir firma. Türkler'e yokuş yapabiliyorlar. Bizimkiler zamanında ödeme konularında üzmüş firmayı.
Üyeliğiniz yoksa şimdi açacağınız hesap onaylanmayabilir.
Tahmini site trafiğinizi, karşılanması gereken özellikleri listeleyin. İki firmaya da mail atarak noksansız karşılayıp karşılamayacaklarını sorun derim. Sağlam ve trafikli bir site olacaksa ben böyle yapardım. Tercihim de Hetzner'den yana olurdu.
Bol kazançlar.
Edit:
@kriptokulu; hocam Amerika menşeili bir site açacağınız kısmını kaçırmışım. Hetzner'in burada veri merkezi yok diye biliyorum. Hostinger ve diğer alternatif Amerika server sağlayıcılarına bakın.
Lokasyon kısımlarına baktığımda 2 adet görüyorum ama eski mi bilmiyorum. Sanırım en iyisi dediğiniz gibi mail oluşturup sormak olacak.