Sosyal medya insanların gözünü açtı. Hepimizin.

Akşam sanayiden siyah tırnaklarla çıkmadan evvel sosyal medyaya girip, hayatı yaşayanların neler yapabildiklerini görebiliyorsun artık. 3-5 reels kaydırmak yeter.

Kimse gofret dizmek, insanları ikna etmeye çalışmak, başkasından azar işitmek istemiyor. Herkes kolay paranın, çok paranın peşinde artık.

Eski nesil fiziksel acı çekiyordu ama akşamları keyifle oturuyorlardı. 90lar ve 2000ler kuşağı psikolojik acı çekiyor. Her günü buhran içinde düşünerek bitiyor.

Sağda solda kişisel gelişim pompalanınca da akıllara "kendi işini kurmak" mottosu kazınmış oldu.