Merhaba bir müşterimden alacağım var param yok pelet sobası al al deyip duruyor.
Normalde 8000 veriyormuş ben
6000 vereceğim kargo dahil direk adam alan kişiye gönderecek.
https://www.youtube.com/shorts/Ot-sWXpdf0c https://youtu.be/NywztfHcu2k?si=nG7hGkZ-PDHDx2Nz