hem daha önce açtığınız konuyu upluyorsunuz en üste çıkıyor hem de yeni konu açıyorsunuz. biz de konumuz yukarı cıksın diye saatin dolmasını bekliyoruz. insanların hakkına girmeyin tek konu üzerinden devam edin