Tabiiki. Savcılığa şikayet ediyorsunuz çalındı diye. Gerisini hallediyorlar. Aksi durumda eşinizde olsa ne delil olarak sunabilirsiniz ne bişey. Üstünede birde kişisel verilerin hukuka aykırı ele geçirilmesinden mis gbi ceza yersiniz. O arada mahkeme tutanaklarından öğrenirsiniz gerekenleri.
Arkadaşlar sene 1998 değil. Yıl 2024. Bi zahöet bunlar suç olsun ve artık bunları düşünmeyin. Bi zahöet bi konuda şüpheniz varsa kişisel halledin. Çünlü aksi durumda hukuksal sorunlar doğurur sizler için.
Bakın bu bilgileri savcılık dışında bulamazsınız demiyorum. Yeterli çevreniz varsa bulursunuz ancak bu olay önünde sonunda patlar ve başınıza iş açar.
Hukuk ek iyisidir üstadım.