pek alakası yok, adwords'den biraz hit akıtın cse'ye 2. hafta hesap kapanır.
iyi hitli app,eklenti vs varsa oraya entegre olabilir. 2011'den beri cse kullanıyorum, hangi duruma nasıl tepki verdiğini ezberledim artık.
Siz belki o tarz işler yapmamışsınızdır yada bilmiyorsunuzdur hocam ama inanın politika ihlaline sebep olacak bir çok şeyi yapıp uzun süredir ban yemeyenler var çevremde CSE tarafı değişik bir furya, kendim cse tarafında arbitraj yapıyorum 1 yıldır hocam günlük ortalama 80-100$ adwords harcama yapıyorum herhangi bir ihlal olmadı daha.