Beyler zamanda hesap satarken 1 2 bın fazla alırdık cse varsa hatta en son 1 2 ay olmadı 20 ye satıtm
su an 80 100 120 bin tl ler yazan var ama ALAN VARMI ACABA ? diyeceğim ama satılıyor galiba
YANİ nasıl bi kazanç sistemi buldular acaba bir hesaba bu kadar yüksek rakam verir oldular.