Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yerli yada yabancı var. Ömürleri varmis buna dikkat edin, ömrü bitince yenisini yaptırmak da para. Benim babam da 50 yaşında dişlerinde soru oldu damak mi yoksa implant mi yaptıralım diye düşünüp duruyoruz 1 tane doktor 8000 euro dedi, diğeri 250 bin tl dedi ve bu implantı yapmak da öyle hemen olmuyor 6 ay 1 sene sürüyormuş ve bu süreçte zam gelirse onu da fiyatlara yansitiyorlarmis. Toplu şekilde implanti alıp yapılabilir miyiz diye sormuştum olur ama taksit yok Peşin dedi ve birde implantı vücut kabul etmeme durumu da varmış vs.. biz takma diş de karar kıldık çünkü babam dişlerini çok derinlemesine fircalamiyor bu sebeple diş arasına giren yiyecek artıkları kemiklerini eritiyor ve bunu implantta da yapacak muhtemelen çünkü kaç kişi diş ipi vs kullaniyor ki ? Bizim ülkede diş bir servet.. Allah kimseyi dissiz bırakmasın çok zor,uzun ve pahalı bir süreç
Merhabalar hocam,

Implant vücut kabul etmeme vs olayı zaten yapılmadan önce kontrol ediliyor ve en uygun hangisi ise o karar veriliyor. Örneğin, Strauman marka implant var çok iyi bir implant. Bunun bir sürü çeşidi var, incesi kalını, uzunu, kısası vs. Hangisi uygun ise o analiz edilip monte ediliyor. Üstü 1 sene sonra takılıyor, parasını önceden vermek avantajlı. Ancak ülkemizde bütün dişçilerde çok farklı fiyatlar var.

Straumann marka en iyisi
Ostem var kore o da çok iyi