Normalde ufak çaplı bir kereye mahsus alınabilir. Yapan yokmu var yapılmaz mı illaki yapılır ama işte aması var sonra da ceremesini çekersiniz.
Anormal olan ise bu sizin zararınıza olur. Yeni doğan bebeğe süt yerine çorba içirmek neyse buda odur.
Şimdi anlamadım hocam düzenli ufak adetle başlamak da yeni doğan bebeğe süt içirmeye mi benzer yoksa başlamamalı mı.
Ek olarak da yapılmamalıysa ne yapılmalı sadece düzenli şekilde içerik girilmeye devam edilmesi yeterli mi