jetoncreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hem şirketiniz var hem çalışansınız hem öğrenci belgenizi koymuşsunuz şahsi banka şirketin bankası ne var ne yok doldurmuşsunuz buda ters tepmiş sanırım. Mesela çalıştığınız yerin şirket evraklarını koydunuz mu? oradan şirket antetli kağıdına kaşe imzalı izin yazısı aldınız mı? Dosyanız nasıldı çok merak ediyorum gerçekten. İş verenim diyorsunuz Başka yerde çalışan görünüyorsunuz orada çalışan statünüz nedir acaba beden işçisi mi? Maaşınız ne kadar mesela? asgari ücret mi? Birde siz Ticari olarak mı başvurdunuz Turistik mi onuda anlamadım. Turistik gezi için başvuru yaptıysanız Çiftçilik belgesi ÇKS fln bunlara gerek yok ki.. Tarım Fuarına ziyaretçi olarak gitseniz anlarım.
Hocam öğrenci değilim. Stajyer belgem zaten çalıştığım yer ile alakalı. Mali Müşavir Stajyerliği öğrencilik olmuyor. Çalıştığım yerin de kendi şirketimin de tüm evraklarını ekledim. Antetli kağıtlarda izin yazılarını aldım. Çalıştığım yerde muhasebe müdürüyüm. Turistik olarak başvurduk. ÇKS belgelerini koymamızın nedeni gelirimi belirtmek istememden dolayı. 3 Farklı yerden gelirim olduğunu belirttim. Bunlar: Kendi işyerim, çalıştığım işyeri ve çiftçiliğim. Ondan dolayı ÇKS'yi eklemek zorunda kaldım.