Aynı durum kız kardeşinin, kızının başına geldiğinde de bu kanun hakkında böyle düşünür müydün?

Kimse durduk yere çocuğunun babasına, eşine darp raporu almaz. Alan biri varsa ki siz öyle diyorsunuz. Kalkıp barışmaz.

Durduk yere darp raporu alıp sizi şikayet eden insanla tekrar ne olursa olsun nasıl işiniz olabilir?

Söylediklerinizin hepsi tutarsız. Kadın şiddet görmeden hadi gitti diyelim. Devletin doktoru nasıl asılsız rapor verebilir? Hiç bir doktor bunu yapmaz emin ol.