Yerli yada yabancı var. Ömürleri varmis buna dikkat edin, ömrü bitince yenisini yaptırmak da para. Benim babam da 50 yaşında dişlerinde soru oldu damak mi yoksa implant mi yaptıralım diye düşünüp duruyoruz 1 tane doktor 8000 euro dedi, diğeri 250 bin tl dedi ve bu implantı yapmak da öyle hemen olmuyor 6 ay 1 sene sürüyormuş ve bu süreçte zam gelirse onu da fiyatlara yansitiyorlarmis. Toplu şekilde implanti alıp yapılabilir miyiz diye sormuştum olur ama taksit yok Peşin dedi

ve birde implantı vücut kabul etmeme durumu da varmış vs.. biz takma diş de karar kıldık çünkü babam dişlerini çok derinlemesine fircalamiyor bu sebeple diş arasına giren yiyecek artıkları kemiklerini eritiyor ve bunu implantta da yapacak muhtemelen çünkü kaç kişi diş ipi vs kullaniyor ki ? Bizim ülkede diş bir servet.. Allah kimseyi dissiz bırakmasın çok zor,uzun ve pahalı bir süreç